Mervekara5 Merhaba kızlar bazen sağ kasıkta basen göbek üstünde hissediyorum normal mi acaba böyle olması var mı yaşayan ?
qnsmLk Mervekara5 ben öyleyim 28+1 de doktora sordum ultrasonla baktı sıkıntı yok erken doğurma riskin falan dedi
Mervekara5 sunmomy benimde etseydi bir içim rahatlardı şuan bubkar yazarken de böbreğime kasığıma vuruyor 🥹