Gzdeee11 OzgeSrc bizimde 1641 çıkmıştı haftaya kontrol var normalde özele gidiyordum doktor her seferinde herşeyin normal olduğunu söylüyor devlete gideyim bir defa dedi kilosu falan az geldi bana cihazdan cihaza da değişiyor bence ölçümler
Hilaynur OzgeSrc kgsu normal benmkide 32. De 1890 dı ama arkdaşımınki 1650 di aynı haftdayız arkadaşımla genetikle alakalı
Meliko OzgeSrc bende sizin gibiydim 1800 çıktı sordum hayır haftasıyla uyumlu çok ortalama bi benek dedi 1600-2000 arası normalmiş üzülmeyin
_almirasmom Rabiafa 27+4 bızımde 1075 gram bugun soledı doktor bana az geldı kılosu 1200 beklıyordum :(
aren6161 Hulya2841 30.hafta 1720ıdı kızım 32de rapor almaya gıdıcem bakalm kac oldu ama cok ta takılmıyorum ben rakamlara oğluma 4kusur dedıler 3850 dogdu 😃