Arzukayamen25 esencanin doktorları için bişey diyemem ama resmen bir para tuzağı çok değişik bir yer başıma geldi 7 yıl önce hamile iken gece fenalastim orda oturuyorum diye direk eşim oraya götürdü acile ultrasyon ile bebeğe bakıp serum taktılar yaptiklari şey tek bukadar 7 yıl önceki para ile 350 TL ödedik Beylikdüzü özel medilife Hastanesi’nde sonra doğum yaptım çok memnun kaldım 650 TL idi o zamanın parası ile artık var sen düşün aradaki parayı biz odememizi yaptık cikicaz görevli bırakmıyor illa gelin doktorun yanına bişey kalmismi ödeme varmı ya kardeşim bırak ödeme yapıldı diyoruz yok belki farklı bir ödeme kaldı diyor o derece tiksinmistim hastaneden bir dahada gitmedim zaten