Cemre_nur Aysegul_vrl97 28. Haftada baş aşağı duruyordu baş aşağı durması farklı bir şey bebeğin aşağı inmesi farklı birşey
Eldgrn Aysegul_vrl97 26+5 de aşağı dönmüştü haftaya kontrol var doktorum takibini yapicam demişti ona da bakar gittiğimde
Aysegul_vrl97 BBuseY 28 haftamdayım başı aşağıya inmiş kasıkta ağrı olduğu için doktorda telaşlandı serum iğne yapıldı dinlen dediler
Aysegul_vrl97 Cemre_nur benim şu an 28 haftalık başı aşağı inmiş bugün serumlar iğneler yapıldı kasıkta ağrı olduğu için
Edau9 Aysegul_vrl97 bekliyoruz ne zaman gelmek isterse şuan 38+2 olduk gelesi yok son anda bir sorun çıkmazsa normal gözüküyor.Bu arada baş aşağı pozisyon da olması farklı birsey sizin ki aşağı inmiş sanırım