krdelen41 fdm12 benim 7.haftamda kanamam olmuştu ogün bugündür kullanıyorum 30 haftalık oldum şimdide tedbir amaçlı kullanıyorum ama bırakcam yarından itibaren doktoruma kalsa doğuma kadar kullandırır ama ben rahatsız oluyorum artık bi sorunda yok zaten
fdm12 Makarnaasigi bende ilk zamanlar kullanıp bıraktım sonra detaylıda rahîm ağzı 33 du tedbir amaçlı başladım tekrar bu hafta bitince birakcam ya
mrv_elvn_ fdm12 22+4 düşük riskim ve kanamam vardı onun için kullanıyorum şuanda erken dogma riski var onun için hafta da bir gün de iğnesini kullanıyorum