Eldgrn 32de randevu var onu bekliyorum heycanla sizin gunler nasıl geçiyor benim ya uyuyarak yada yatarak 🤣🤣 bu arlaar çok haraketli bizimki can yakıyor toplanıyor titretiyor sizin bebisler nasıl ne durumda
HappyEnd-88 Eldgrn 73 gün 29+4 ❣️ uykum geliyor sürekli ama uyuyamıyorum iş güçten 😅 Ayaklarım şişmeye başladı hatta çoktan başladı da 🤣 az kaldı bakalım
nsaydn Eldgrn süreli senin postunu görüyorum☺️ hemen bir gün geriden biz geliyoruz. Ama benim 58 gün kaldı. Sezeryan olduğu için belli tarihi. Tabi sürpriz olmazsa.30+5 ile hemen arkandayız.😂
Lavantakokusu64 Eldgrn bi sağ bi sol günleri sabah ede ede geçiriyoruz. Belimin sağ tarafına cok ağrı giriyor Maşallah bizim kizce de hareketli hele geceleri☺️
Irem34_52 Bizimde 76 günümüz kaldı hareketli bu aralar baya bugün nedense sol kasığımda ağrı var ince ince giriyo bi skıntı yoktur insallah en zorlandıgım seyse belimde fıtık beni mahvediyo 😒
Eldgrn Irem34_52 benim de oluyor canım kaç zamandır sol kasık kısmı sancı gibi ağrı araştırdığımda rahim buyudugunden ağrı giriyormuş şimdilerde çatı kemik ağrısı var onun için doktoru bekliyorum yerleşiyor mu acaba diye de bakalım
Eldgrn ilknur8484 olsun olsun iyi olsunda bizler iflah olmayız çok haraket etseharaketli etmese haraket etmiyor 🤣🤣 sağlıkla gelsin canım 🥰
Eldgrn HappyEnd-88 bende haftalardır öyleyim uyku beni benden alıyor çok şükür sisme falan yoksa dikkat et canım kendine
Eldgrn Irem34_52 korkma canım şiddetli olmadıktan sonra için rahat olsun bizimde 1 hafta kaldı gelse o gün diye bakıyoruz 🥰🥰
Eldgrn nsaydn ne güzel senin belli olmuş neyin ne olacağı inşallah bu kontrolde bizimki de açığa kavuşur normal düşünüyoruz ama işte doktorla da bir konuşsam rahatlicam sağlıkla gelsin canım 🥰
Eldgrn HappyEnd-88 olan her türlü oluyor canım sıkma canını bende çok tüketiyorum ama Allah’ın işi olmuyor aman nazar değmesin de 🤣🤣 normale döner belki ilerleyen vakitlerde
Eldgrn Lavantakokusu64 olsun az kalmış valla şimdilerde daha hızlı geçiyor zaman geçmeyen günler su misali çok şükür sağlıkla sıhhatle gelsinler 🥰🥰🥰
Eldgrn Lavantakokusu64 bizim ki gündüzleri çok hareketli sol tarafta sürekli kendini sıkıştırıyor oraya 🤣🤣 az kaldı az kaldı sağlıkla gelsinlerde 🥰
Lavantakokusu64 Eldgrn çok şükür çok geçmiyormus gibi gelsede zaman su misali günler birbirini kovalıyor bazen diyorum ne ara bu güne geldik 🥰 Bizlerde sabırsızlıkla bekliyoruz inşallah sağ salim kucaklarimiza alalım yavrularımızı🤲🏻