Merveebuluttt Kızlar mastit olduğumu düşünerek doktora gitmek istiyorum göğüsümde sertlik ağrı ve sütümde azalma var ne yaptıysam geçmedi birde arada kızarıyor geçiyo hangi bölüme gitmem lazım genel cerrah mı göğüs cerrahımı ?
Emily37 Merveebuluttt canım benimde oldu mastit genel cerraha gittim ben.ultrason falan çektiler zaten antibiyotik kullanıyordum kullanmaya devam et dedi doktorum birde sütümü sağdım sürekli öyle geçti
gkcnn Merveebuluttt geçen hafta mastitten kaynaklı ateşimdem dolayı acillik olmuştum ırdaki hemşire kadın doğum doktorunla görüş demiştş o yüzden ben bugün kendi kadın doğum doktorumla görüştüm ama normal de genel cerrah bakıyormuş sanırım
gamzosgamzos Merveebuluttt kizim 8 bucuk aylik tam 7 kere mastit oldum atesli sıtmalı bezeleri cok zor aciyordum son 2 mastit oldugumda o kadar cok bezede vardi ki ve ne yaptiysam acilmiyordu bu videodakileri uyguladim Allah razı olsun acilmayan bezeler acildi cok şükür 1 aydan fazladir tekrar etmedi
Birisi00 gamzosgamzos Bende 17 gun once mastit oldum. Atesim felan olmadi ama. Gogsum sisti semsert oldu elleyince aciyordu. Acisi gecti ama bezeler hala sert bu normal mi? Bu bezeler gec mi geciyor ne yapmam gerek
gamzosgamzos Birisi00 geçmiş olsun bezeleri açmak için sık sık yukarıda attığım masajı yapın bu masajla ertesi güne açılıyor