Nurseanne Son adet tarihim 20 Kasım. 16 Aralık betam 65, 19 Aralık beta değeri 660 yaklaşık 10 kat artış var. İkiz gebelik ya da dış gebelikte vs. bir şey olma ihtimalini var mı. 4 haftalık kese belli değil daha.
Balkizin_annesi23 Nurseanne beta 2000 üzerindeyken bile görünmeyebilir benim 2840 ken çok ufak görünmüştü bu arada 10 kat değil 2 günde iki kat artmış olması gerekiyor 65 iki gün sonra 130 130 iki gün sonra 260 şeklinde ilerliyor yani ben böyle biliyorum canım
Kelebekk-0307 Nurseanne benim 6.haftada 266553 tü zaten ilk o zaman öğrendim ve direkt kalp atışını filan dinletti doktor ikiz gebelikte değildi bu açıdan degerlendirince artış çok değil normal bence
Babykalamar Nurseanne normal ki 65 ertesi 130 ertesi 260 ertesi 520 ertesi 1040 seklinde ilerler sizde 520-1040 arasi oldugu gun test vermissiniz normal bence
2cocukluanneeee Benim ki ilk 130 civsrlarındaydı 2 haftalık dedi doktor 1 hafta sonra tekrar bakalım demişti 1000 küsür çıkmıştı doktor şok olmuştu ikiz olma ihtimali çok yüksek demişti ama tek kızım oldu sonra şimdi 3 cüye hamileyim ilk betam geçen hafta çarşamba günü 237 di bidaha gitmedim bi 10 gün sonra doktora gitmeyi düşünüyorum