Rukiss35 Merhaba kızlar sabah kan verdim ama bu saat oldu hâlâ çıkmamış hem e nabız dan hem hastanenin kendi sayfasından bakıyorum yok sadece hemogramlar çıkmış o kadar sizce beta hcg neden yok?
Sumeyye02 Rukiss35 bazen hastane kaynaklı oluyor onlarda onaylıyor ya o sebeble yarına kadar bekleyin yarın arayıp söylersiniz
Rukiss35 İzmirde devlet hastanesi yakın olmadı sabah giderim normalde çok sabırsız bir insanım Rabbim beni sınıyor 😂 Sumeyye02 Coocooelif Paw Hilal2 Ahuum
Sumeyye02 Rukiss35 devlet hastanesi ise kesinlikle sorgulatin o zaman onlar sever eksik girmeyi vs çünkü inşallah hayırlısı ile müjdeli haberlerinizi verirsiniz
Rukiss35 Ahuum adetime 3 gün var ama geç yumurtlama oluştu ve aşılama yapıldı dün aşılamanın yaklaşık 8 inci günüydü
2minnosannesi_ Rukiss35 kuzum kesme ümidini yumurtlama geç olup kanı erken germişsin bir kaç gün daha bekle ve tekrar kan ver bu arada da kendine dikkat et tabiki bol bol dinlen hareketlerine falan dikkat et inşallah vardır 🤲🏻