Sellmaseellma Dün eşimle birlikte olduk ondan sonra bebek sol tarafa toplandı ilk defa toplanma oldu bugünde ara da bi toplandı durdu şuan da da karnım taş gibi çok sert sanki içinden çıkıcak gibi magnezyumda içiyorum sebebi ne olabilien
Nefes15 Sellmaseellma merhaba benim büyüklerim böyle bebek taş gibi toplanmasına bebek üşüdüğü için karnında kasılır bir tarafta toplanır der . İsterseniz kalın giyinip battaniye örtün sıcak bireyler için belki rahat edersiniz ☺️
Sellmaseellma denizarenmom kasılma değil dün sol alt kısma toplanmıştı ilişkiden sonra uzun zamandır birliktelik olmamıştı biraz karnımı ovalayınca hareket etmeye başladı bugünde biraz hareketliydi ama şuan da karnım taş gibi dokununca sanki kaburgalarıma bastırıyor nefes alırken daralıyorum daha erken değilmi üste çıkması için
Sellmaseellma annelinkoo ay bilmiyorum ya nefes alıp verdikçe kaburgalarım batıyor resmen karnım patlayacak gibi
denizarenmom Sellmaseellma hayır değil bende 25+1im göbeğin baya üstünde hissediyorum artık hareketlerini
Ebrudemirtas Sellmaseellma karnınızı asla ovalamayın bebek rahatsız oluyormuş doktorum sert olduğunda dokunma dedi bana rahim doğuma hazırlıyormuş kendini ondan olabilir yine geçmezse sık olursa doktora bi görünün
Sellmaseellma Nefes15 hep atlet giyerim üstümden hırkamı çıkarmam ayağımda puflarım sıcak tutarım kendimi yani arada bi sıcak bile basıyo nasıl üşeyecekki
Nefes15 Sellmaseellma bilmiyorum üşümüştür benim şeyimde öyle oldu bir kaç gün sıcak tuttu topladı ☺️
Sellmaseellma annelinkoo gece yatarken resmen göğsümün altından itibaren şişti karnım sabah kalkınca inmişti heralde bebek kendini yukarımı çıkardı anlamadım ki 😂
annelinkoo Sellmaseellma :) oluyo işte öyle ilerleyen haftalarda. Ama sonlara doğru yer kalmadığı için o kadar aktif olamıyolar :)
Sellmaseellma Ebrudemirtas hadi ya başka yerdede karın sertleşince ovalamanın iyi olduğunu bebeği rahatlattığını görmüştüm ordan aklımda kalmıştı valla ocak da kontrolüm var doktora o zaman gidince tüm şikayetlerimi söylicem
Ebrudemirtas Sellmaseellma ben bizzat kendi doktoruma sordum çok sertleşiyor diye sakın ovalama karnına dokunma demişti belki doktordan doktora değişir bilmiyorum benim doktor çok pimpirikli bazı sertleşmelerde sancı da olabiliyormuş o yüzden doktora görün istersen çok devam ederse en iyisini doktorun bilir ben sadece bana denileni diyorum 😌sağlıcakla gelsin inşallah 🤲🏻