[silindi] Canım gaz problemine çözüm bulunmuyor ya. Benim büyük oğlum aşırı gazlı bir bebekti, ağlama krizine giriyordu sancıdan sürekli hastaneye gidiyorduk. Küçük oğlum da gazlıydı ama abisi kadar değil. İkisine de sab simplex kullandım. Doktora götürdüğünde danış senin bebeğin daha çok küçük kullanma diyebilir canım.