Havvaaktas-1 Minnakmomo largopen 500 mg kullanıyorum doktor bilgisinde onu kullanmadan toparlayamadım salgın çok ağır 4 Aylığız bizde Geçmiş olsun
1prensannesiiiii Minnakmomo bademcik iltihabı için 15 haftalıkken doktoruma danışarak kullandım antibiyotik
tostperisi Minnakmomo Minnakmomo kendi güvendiğiniz doktorunuz verdiyse mutlaka kullanın daha bugün verdi bana ve enfeksiyon antibiyotikten daha çok zarar verir bebeğe dedi kadın doğum doktorum
Gizemli Ben de çok kötü öksürüyordum yani doktor en fazla parol kullanabilirsiniz demisti, bitkisel çözüm bulmanız gerekir. Karabiber, bal, zencefil filan
Mervetl Minnakmomo doktorunuza danışarak kullanın. Haftaya uygun ilaçlar veriliyor gerekliyse. 25. Haftada enfeksiyondan hastaneye yatışım yapıldı damar yolu ile aldım antibiyotik enfeksiyon ve ateş bebek için çok daha zararlı
Sakineee 33 haftalığım bende doktor gözetiminde 1000 mg’lık antibiyotik kullandım. Hem dahiliye hem de göğüs hastalıkları doktorunun bilgisiyle.
Minnakmomo Sakineee bana macrol 500 yazdi dahiliye.kadin dogum doktorumda kullan dedi 4 gun kullandimmm biraktimm
Hazan_yeli25 Ben daha altı haftalık hamileyim zorunlu olarak antibiyotik verdi doktor anal fistül apse basur hepsi bir arada oldu dayanilmaz acısı vardı ilaçsız geçmez dedi verdi ceftinex600 mg korka korka içmek zorunda kaldım dediki doktor enfeksiyon daha fazla zarar verir bebeğe bişey olmaz dedi gerçektende iki gün önce ölüyordum acıdan bugün çok çok düzeldi bir gün daha içip bırakılan keşke mecbur kalmasaydim ama doktor riski yok dedi bilemiyorum
Papatya24 Minnakmomo Aksel 500 lük kullandım KBB doktoru verdi beta mikrobu olmuştum boğazım çok kötüydü iltihap kana karışırsa zarar verir dedi. Kadın doğumcu agumentin 1000 lik kullanabilirsin bile demişti yani gerektiğinde kullanılıyor bir sorun da yaşamadım