Dilekkkk 3000 kilo idi 3100 gr falan doğar dedi zorunlu degil ama zorunlu gibi bir durum ben istediğim için ama hastane fobim var kan veremiyorum hastaneye birini ziyarete bile gidemiyorum hemen bayılıyorum 🙈😞😪 o yüzden sezeryan olacak bakalım o günü nasıl atlatacağım