Dilekkkk bnde ilk zamanlar 36-37 alınsın diyordum şimdi keşke 3-5 gün daha uzatsak diye düşünüyorum. Başlarda cok korkuyordum sanırım ondan. Cok agrım var ama hafta sonu ve 29 ekim giriyor doktorum 26-29 ekim tarihlerinde yokmuş mecbur 24 ekime tarih aldık yoksa bir kaç gün daha bekletecektik ama kısmet.sanki kuzuma haksızlık yapıyormuş gibi hissediyorum artık ne demekse😂🙈 analık tavan yaptı 😭