Mervearslanq Merhaba nuk nature sense biberon emziği alacağım fakat bebek 4 aylık ama devam sütü kullanıyor. S beden mi m beden mi almam gerektigini bilemedim. Bilgisi olan bilgi verebilir mi teşekkürler