23 haftalık gebeyim bugün kontrol gittim ters duruyor dedi sakıncası var mı acabaa
yaseminbeybisi007 Daha cok döner canim. Dogum pozisyonu icin erken
yaseminbeybisi007 benimde biri baş biri makat ama hiç önemli değil dedi doktorum suan
Bizde 30 haftadayız doğum pozisyonunda bebiş bir sıkıntı yok dedi doktor 🤗