enlimonlusundan Önce rahimde kasılmalarla başladı. 1 bucuk haftadır da bebek aşağı indi. Cok fazla agri yaşıyorum. Benzer durumu yaşayan var mı? Bebek erken doğacak diye korkuyorum. Cok minik daha🥺😭
Nazli-61 enlimonlusundan doktor ne dedi bu duruma canım Allah büyüktür bişe olmaz inşAllah içini ferah tut 🙏🏻
Paramedik16 enlimonlusundan doktorunuzla görüştünüz mü acaba bende 26+4 ikizlerime hamileyim o tarz belirtilerim yok bence bi doktorunuzla görüşün önlem alınsın bende hiç bişey olmamasına rağmen önlem amaçlı sabah akşam ikişer tane progestan fitil haftada bir proluton iğne kullanıyorum rahim ağzım kısalmasın kasılmalarım olmasın diye çok şükür bugüne kadar bi sıkıntıda çıkmadı
hayalperest2310 enlimonlusundan bende de kasılma sertleşme var 26 haftalık hamileyim normal sanıyordum doktor gidecm inşallah birşey çıkmaz
Aysun56 enlimonlusundan biz de 27 de gittik kontrole başaşağıydı bebek doktor normal dedi bu haftalarda baş aşağıya dönmesi doğum hakkında bir şey demedi siz de kötü düşünmeyin Allah’ın izniyle sağlıkla kucağınıza alırsınız inşaallah 🤲🏻🤲🏻
enlimonlusundan Nazli-61 Bol bol dinleneceksin, çalışmak yok dedi. Zaten bi yemek bile yapsam 3 gün ağrıdan duramıyorum. Son ay yatış vereceğim dedi
enlimonlusundan Paramedik16 Günde 3 kez magnezyum kullanıyorum. İkisi toz şeklinde biri hap. Kasılmalarim azalsın diye
Melekg Oğlum 26 da dönmüştü sürekli aşağıda hissediyordum 39+2de doğum yaptım çokta kolay oldu evet kasık ağrısı batma oluyordu
Hacerhrmnkya42_ enlimonlusundan canım belirtilerinin arasında bel ağrısı varmiydi kaburgalarım batıyor artık dayanamıyorum
enlimonlusundan Hacerhrmnkya42_ Yok canim . Sadece alt karın bölgemde agri. Siddetlenirse adet sancısı gibi yanlarda ve belde de agri. Bir de sürekli bebek aşağı düşüyormuş gibi bir his
Ea-0103 enlimonlusundan bende 24. Haftadayım bendede oluyor rahim ağzında batmalar ağrılar bende doktoruma sorucam korktum
Derya183 enlimonlusundan canım. Bnede 20 haftaligim bir haftadır sağ ayağımın üzerine basamiyorum bacak arasında bı zonklama ağrı oluyor biraz dinlenip sonra tekrardan başlıyor neden acaba sizdede oluyor mu bu rahim kenarı yani bacak arası sağ bacağımın orda ağrı
Melekg enlimonlusundan hiç bişey yapmadım 1 kere 1 gün hastanede yattım çiğer geliştirici iğne vurdu serum taktılar sonra 39 da hatta doğurmuyordum da açılmam vardı suni sancıyla doğumu başlattı doktor
Senakucukoglu0 enlimonlusundan tam 10 gün önce kanamam ve sancım oldu acilen doktora gittik ve ultrasonda doktor baktığında benimde bebeğim aşşağı inmişti Erken doğum riskinden yatış verdi doktor ilaç serum iyne bebeğim geri yukarı çıktı Allah yardımcın olsun canım bende çok korktum ve ağlamıştım 27+5 haftalıktım şimdi çok şükür bende bebeğim de iyiyiz bir sorun yok🥺 çok geçmiş olsun sen sıkma canını iyi düşün🥺💖