gizemmm30 benim annem kardeşimi doğum yapınca sezeryan yapıp bağlatmıştı. Aynı şekilde görümcem 2 yıl önce doğum yaptı bağlattı. Fakat bildiğim kadarıyla 3 kere sezeryandan sonra bağlayalım diyorlar yada yaşın ilerlemişse. Çünkü ben 29 yaşındayım 2.hamileyim geçen doktoruma söyledim bağlatmak istiyorum dedim yaşın çok geç bağlanmaz dedi