Canım banada 12 haftada doktorum kıza benziyor sanki kız bebek dedi başka bi doktora gittim oda benziyor ama bu haftalarda değişme oranı çok yüksek dedi şimdi 16+3 oldum bi kere gittim cinsiyet sormadım doktorda demedi sağlıklı dedi eve geldim bende bilmiyorumki kız çok istiyorum ama içime hep erkek doğuyor