zeynozey Papatyanaz kız yokk😅😅 Aksine kustukça rahatlarsın miden safra sıvısını atar temizlenir.. bende her kustuğumda mutlu oluyorum içim temizleniyo diye 😂😂
minikmucizemmmmmm Papatyanaz ben 7. Haftadan 12. Haftaya kadar dayandım idare ederim dedim ama kusmalar artınca bide insan yoruluyo psikolojim bozuldu ye kus ye kus en sonunda prilam yazdırdım doktoruma sadece gece yatmadan önce bir tane içiyorum tüm gün rahatım şükür. 13 haftalık oldum ilaç içmem diyodum büyük konuşmuşum kendime eziyet etmişim😂
_y0 Doktorundan bulantı ilacı iste canım aynı bulantıyı bende yaşıyodum özellikle sabahları prilam kullanıyorum şuan rahatım
zeynozey Hayatını yaşanılmak yapıyorsa doktor kontrolünde devam edersin ama günde 1-2 kere kusmak gayet normal kimin anası ilaç kullanmış bizlere hamileyken kusuyor diye?
zeynozey Papatyanaz sen ne yaşadığını daha iyi bilirsin:) Doktoruna danış istersen için rahat etsin☺️
Mhtpflz Papatyanaz bende senin gibiyim mafoluyorum ve sonrasında aşırı mide ağrısı halsizlik hiç rahatlayamıyorum
koohydal 5inci aydan sonra devam ederse aşırı kusmalar serumla vitamin takviyesi yapılıyordu, benim içinde doktorum demişti geçen ay, bu aya azalmazsa kilo vermeye devam edersen serum takviyelere başlatırım diye
Papatyanaz Mhtpflz cidden kusmakla hiç bi fayda göremiyorumki 5 10 dkka rahatlıyorum sonra yine aynı 😏
Papatyanaz minikmucizemmmmmm 10 haftaligim bende prilam kullanıyorum bi gün içmedim perişan oldum daha birakirmiyim😅
minikmucizemmmmmm Papatyanaz bu gece içmeyip kendimi denesem mi dedim ama cesaret edemedim 😃 hafiften bulantı gelecek gibi hissettim ne zaman biter acaba 🙇🏼♀️