HaticeC123 evet memnunum cok şık çok tatlis instagramda sayfasini incelediysen gormussundur kahverengi ayicikli olanini yaptirdim isikli sorunsuz sekilde ulasti elime ama yogunluktan dolayi biraz gec geldi sonrasi icin gece lambasi niyetine bile kullanabilinir 🤩