Ece61 Sanki ayağa kalkıp yürümemi bekliyor sürekli bi baskı hissediyorum alt taraflarımda 32 haftalığız normal mi
Minikmucizem199 Ece61 Evet canım bende öyleyim baskı hissediyorum devamlı şişim varmış gibi 32 haftalık hamileyim ☺️
Aegean Ben 23.haftadayım benim bile öyle :( Hele bir de havalar soğudu birkaç gündür tuvaletten çıkıyorum yürürken tekrar bi baskı oluyor. Hep de az az.. 6 aydan sonra artacak diyorlar daha ne kadar artabilir ki diyorumm😁🙊