Üzülme salın,banada geçen ay doktor polikistik oversin,kesinlikle tedavi olmadan hamile kalamayacaksın dedi. Ben ordan çıktım,tedavisini almadım,saraçoğlunun polikistik kürlerine başladım,soğan suyu,testere dişli aslan pencesi ve takviye olarak çörek otu yağı kullanım 15 gün,sonrasındada aslanpencesi, sarı kantaron, birde civan perçemi karışımı olan bir çay önermişti,ona başladım,onu Sadece iki gün kullana bildim,çünki hamile olduğumu öğrendim,doktorda şok oldu,mutlaka deneyin,kesinlikle tavsiye ediyorum. Bunlarla birlikte diyette etmen gerek,kesinlikle şeker sıfır olmalı,hayatından çıkar,un ürünlerini,ekmek falan,pirinç,bulgur bunların hepsini hayatından çıkar,süt ve süt ürünleri kullanma,birde mutlaka azda olsa spor yap. Ve omega 3 kullanırsan çok iyi olur. inşeALLAH sende hamile kalırsın.