Ben 3 sene öne doğum yapmıştım çok memnun kaldım. Süsleme işi elimden geldiği için kendim yaptım o yuzden oda süslemesine dair bi fikrim yok. Ama tüm hastane çalışanları çok ilgiliydi. Şimdi yine hamileyim orda kontrollere gidiyorum doğumum yine orda olacak