Emos07 Kizlar yavastan esyalari vs aliyorumda sizce önceden göğüs pompası filan alayimmi yoksa sütun gelip gelmedigine goremi alayim tecrubeli olanlar yazabilirmi
Edafmo Emos07 bence elektrikli alınmalı. İlk zamanlar bebeklerin midesi küçük olduğu için sütü yeterince boşaltamıyorlar memeyi bu da zamanla ağrıya hatta mastite sebep oluyor. Ya da bi hastalık oluyor çocuk memeyi reddediyor vs sapmak gerekiyor hem zaten sağdıkça süt üretimi de arttığı için bence doğumdan önce alınmalı. Kiwinin elektrikli pompasını alabilirsiniz. Fiyatı uygun ve performansı lansinohla eşdeğermiş nerdeyse
Ahuum Emos07 bn almıyorum. Bence cok şey gereksiz. Belkı bebeğe sütüm iyi gelmicek ve mamayla devam edicem? Gereksiz masraf .
AycanFb Emos07 Bende manuel vardı ama beni çok yormuştu ilk alırken elektrikli çok acıtıyor dedikleri için onu almamıştım. Şimdi eltimden alacağım doğum yaptığım zaman.
Gamzer Emos07 Kesinlikle alınmalı. İki oğlumda da sürekli kullandım. Memede süt birikince aşırı ağrı yapıyor. Baş ucuma koyuyordum gece falan sürekli sağıyordum. Göğüsler terbiye olana kadar süt üretiyor, akıyor sırılsıklam oluyor insanın üstü başı.
mrvak Emos07 süt gelmemesi ile pek alakalı değil aslında benim aşırı geldi mesela mecbur göğüste birikmesin diye sağmak gerekiyo çünkü aşırı ağrı yapıyo mastite kadar gidebiliyo. Doğumdan sonra da alınabilir tabii öncesinden şart değil ☺️
mrvak Emos07 evet hem yanıyo biraz ateş yükseliyo haliyle bide ağrı yapıyo dokunamıyosun ☺️ ileri seviyeye gelirse de kızarıyo bölge bölge kanallar tıkanabiliyo Allah korusun tabii 😂🤭
Ecmel44 Emos07 bende duruma göre alirim diye almadım ama doğum yapınca çok lazım oldu bebegim memeyi tutmadı aç kaldı sarılık sınırda çıktı az kalsın hastanede yatabilirdi o yüzden kesinlikle elektrikli alınmalı ben lansinoh tekli elektrikli aldim cok memnunum. Alip kullanmazsanız en kotu dolapta satarsınız
happiestMom Ben gelmemesinden ziyade geldiğinde boşaltılması için tercih etmiştim. Başta almadım daha sonra kızım emiyordu ama tamamen bosaltamıyordu bildiğiniz küçücük memeler balon gibi oldu dokunamıyordum agrısından. Eşim hemen gidip almıstı sağar sagmaz 10 kg yük gitti resmen üzerimden😄 belli bir aya gelene kadar ne yazık ki tamamen bosaltamıyorlar o da cok agrı yapıyor. Bütçenizin yettiği kadar bir pompa tercih edin. Mutlaka lazım olucak bence. ☺️
bebek_firarda Bende almadım. Annem belki sütün sağacak kadar gelmicek nerden biliyosun, önce bi bebek doğsun. Baktın şırıl şırıl geliyo, istediğinin resmini atarsın kocan yada biz gider alırız dedi😂mantıklı geldi
xOzgee Emos07 ben almadım doğumdan sonra belli olur dediler sütün azlığına vs bağlı bi durum bence sonra alman daha mantıklı bende öyle yapıcam boşuna alınmış olmasın diye ☺️
gkcnn Emos07 bende nasıl olsa emziricem diyip almamıştım mastit olunca koşarak gittim aldım resmen şimdi keşke başta alsaydım da o sıkıntıları çekmeseydim diyorum
Kubukargl Emos07 ben manuel aldım doğumdan sonra hemen süt gelmiyo zaten ama sol meme ucum yoktu benim hastanedeki hemşireler göğüs pompasıyla çıkartıyolardı ve işe yarıyordu eve geçincede bebek sütü tamamını boşaltamadığından meme hem ağırlaşıyo hem ağrıyo sertleşiyo sağmak gerekiyo elektrikli olmasa bile manuel alınması gerekli diye düşünüyorum yada ihtiyaç halindede alınabilir size kalmış bişey