Kızlar herkese merhaba 6 gün önce zorlu bir doğumum oldu. Sütüm geliyor ama az. Bebeğim erken doğduğu için küvezde kalmıştı biberona alışmış ve göğsümü tutmuyor. Slikon uçla kısa süre tutuyor ama onunla da yorulduğu için doymuyor mama içiyor. Bu konuda bana önerisi olacak birileri var mı?