yaymomsss Eşimle kan uyuşmazlığımız var uzun süredir gittiğim doktor bana kanaman olursa eğer iğne vurulacaksın dedi. Başka bir doktora gittiğimde benden uyuşmazlık testi istedi hemen ve uyuşmazlık iğnesini olman gerekiyor dedi 27. Haftadayım. Kafam karıştı
Seydo54 yaymomsss carsmba hastaneye gidip kan tahlili olacam negatif pozitif ne cikarsa ona gore igne mi olucam ilk haftalarda olmustum, tahlil sonucu igne olacam
Brck0303 yaymomsss ikisi de normal bana da aynı şeyler söylendi baştan beri ara ara kanamam oluyordu ama 28 haftada ignemi vuruldum yanlış bişey yok yani Kan grubunuz ne sizin ve esinizin
mavininhertonuu yaymomsss Kanamam oldu 10. Haftada yaptırdım bide 28de 10. Haftadakinde test yapıldı 28 de yapılmadı
Beyabann38 yaymomsss normalde 7. Ayda vuruyolar ama eger ki kanaman varsa bu bi sorun yarattigi için kan uyuşmazlıgi ignesini erken vuruyolar