Sgsj
İnanın hiç zorlu bir süreç değil. Hormonlar yükleniyor size tabi ister istemez duygu değişimi yaşayabiliyorsunuz. Benim tedavim rahim dinlendirme ile beraber toplam 3 ay sürdü. Daha doğrusu 3. Ayda hamile olduğumu öğrendim. İlk gittiğiniz zaman adet olduğunuz zaman gidiyorsunuz. Alttan muayene oluyorsunuz, yumurtalıklarınıza bakılıyor. Gittiğiniz gün tedaviye başlamak istiyorsanız iğne ve ilaçlar veriliyor. Adetiniz bittiği zaman tekrar gidiyorsunuz yumurtalıklarınızın boyutuna bakılıyor,istenilen olgunluğa ulaşılmış ise yumurta toplama işlemi için gün veriliyor. Yumurta toplama işlemi genel anestezi ile oluyor ve uyandığınız zaman ağrı sızı olmuyor. Yumurta toplama işleminizde eşinizde oluyor. O gün eşinizin spermini istiyorlar ve o gün döllenme işlemi gerçekleşiyor. İstenilen kalitede embriyo oluştuğu zaman bazı doktorlar o embriyoyu donduruyor ve 1 ay rahim dinlendirme yapılıyor yani 1 adet döneminizi yaşamış oluyor,Adetiniz bittikten sonra gidip,kontrol oluyorsunuz. Rahminiz hazır ise tarih veriliyor embriyo transferi yapılmış oluyor.