Aysennnnnn kuzum bnım ilk tedavim gebze anadolu hastanesınde yapıldı, sağlıklı embrıyon yok gelişmedi dedıler , 8 tane gitmişti, hiç biri 5. Güne ulaşmadı dedıler… dışardaki bir labaratuara gönderdıler vs vs… bende ikinci tedavimi şişli memorialda yaptrdım… kendi embrıyo labaratuarı kenfi genetık bölümü var… anadolu hastanesınde yapılan tedavıyı yanlış buldular, yumurta gelıştıren ilacı aşırı doz vermişler bı anda hepdi buyumuş ve verım alınamamış, memorialdada 8 tane yumurta toplandı 2 si 5. Gune ulaştı çok şükür, genetiğide iyi cıktı , biri transfer edildi biri donduruldu… demem oki verdikleri ilacın dozuylada alakalı olabilir diye yazmsk istedim… şişliye hangi sorunla kimi yönlrndrdımse hepsi şuan hamile… dr Semra kahramanı araştırmanı isterim… memorıal tup bebek merkezının başındaki hoca..muhteşem biridir