Selam kizlar, 12 haftalik hamileyim
Basindan beri hep karin agrim oluyor ve doktora da gidiyorum acile hele ilk baslarda gidiyordum normal diyorlar sizinde oylemi? Bazen karnimin ici yirtiliyor gibi bazen cekiliyor biseyler bazen boyle asagilara dogru bir sanci varmis gibi.. hep de normal hamilesin diyorlar bende o tedirginlik gitmiyor hic..