Kelebekcim bende 8 haftalık 3.5 saatlik uçak yolcuğu yapmıştım canım yurtdışına gittim. Havalimanlarında hamileyim dedim yandan geçirip üstümü aradılar. Hassasiyet gösteriyorlar:) Sana tek tavsiyem gittiğin yerde bilmediğin yemekleri yeme:) ben yöresel bi yemek yemiştim Fas ta akşamına 39 derece ateşlendim.. istifra edince ateşim düştü.. çok korkmuştum bebeğe zarar vericem diye… bidaha da dışarda yemek yemedim 😂