aa beni 2 haftada bir çağırırlar, kiloma tansiyonuma bakarlar not düşerler. aylık gebelik takibi diye kan, idrar tahlili ister aile hekimim. hem aile hekimim hem hemşirem çok çok iyiler, 20nci haftada aşıya çağırdılar, daha kaç kere ararlar herşey yolundamı diye