Rabg123 Sedoossss 30 da 1800 dü normal demişti bi hafta öndeydi sanırım bebek 32 olacak cuma günü gidecem bende yarın devlete gidecem ama söyler mi bilmiyorum
dlkuznnn Sedoossss benim 31 de 1600 gr 42 cm demişti 2 hafta geriden geliyor dedi bakalım bi sonraki kontrol de ne olucak.
Rosense dlkuznnn bizim 31′de 1700 idi geriden falan da gelmiyordu. 2 hafta geriden neye göre dedi acaba doktorunuz
dlkuznnn Rosense göbek kısmı gelişmiyor dedi onuda trioid’im cok yüksek ondan kaynaklanıyor olabilir deyip milimini yükselti.
ecemsuuuuu Sedoossss valla canım benimkide 32 . haftada 1800 du zayıf dedi bana doktorum şuan 35+5 deyim 2400 Gr olmuş doktor yine düşük kilosu dedi .. 34+3 le uyumluymus 10 gün geriden geliyo 32 den belli😏