30 haftaya kadar eşim diretti kestirme diye bir yerden duymuş ömrü kısa olur aklı kısa olur vs diye ben d eo müsade etmeyince kestirmedim ama bana eziyet oldu bir gün istersen kestir dedi korkusu gitti herhalde ilk fırsatta kısalttım büyük rahatlık asıl buna inanırsak günah gibi geliyor bana