Emir_2017 Selam kizlar . 35+1 haftaligim. Kontrolum 26 sında ve bugün çok fazla kasılma yaşadım. Birde kasılma esnasında iğne batması gibi yaşıyorum . Bugün temizlik falan yapıldı evde doğum için uzanmadim hiç acaba ondan olabilir mi.
kuubra1234 Gayet normal hic endiselenmeyin bende de o haftalarda başladı. 38 haftayiz hala devam ediyor. Bol bol dinlenmeye calişin
Emir_2017 kuubra1234 çok saol canim. Sezeryan olacak zaten kilosu da çok şükür iyi acaba haftaya gün verrir mi ki
Selma17 Emir_2017 bende 35 haftaligim kasılma toplanma baskı çok oluyor doktor sık Aralıkta olursa doğum belirtisi dedi , benimde sezeryan kilosu ne kadar bebeginizin