ikiprensannesiiii 36 haftanın içindeyiz kızlar iki tane problemli dişim var parol içiyorum karanfil koyuyorum bana mısın demiyor var mı başka çözümü olan 😞
nevauraz ikiprensannesiiii bende 28. haftadayim dunden beri deli gibi agriyor ne uyutuyor ne oturabiliyorum siz bir cozum buldunuz mu
ikiprensannesiiii nevauraz 5 aylıkken doktora gittiğimde kadın doğum doktorum ve dişçi aralarında konuşup bi antibiyotik vermişlerdi kullanabilirsin bunu diye , onu tekrar yazdırdım sok çare 😕
Rabiafa 2 gündür diş agrısı cekıyorum acile dişçiye gittik müdahale edemiyoruz sadece ordaki ağırına sebep olan iltihabı kurutmak gerekiyor ve bunhn için antibiyotik verdi largopen. Biraz rahatladım sukur