Mervesonerutkuusta YamurKoerErkan bende dün gece nişanım geldi ama sancım gelmedi rüyamda 37+3haftalığım sabırsızlıkla bekliyorum 😀😀😀
Glitter YamurKoerErkan canim nisan gelir gelmrz bebek gelrcek diye birsey yok. Bir hafta bile surebilir
Baharun2 YamurKoerErkan sabahtan beri çömelip kalkmaktan imanım gevredi vallah kendimi duvara çalacam artık 🤧
YamurKoerErkan Baharun2 ben uzanıyorum hiç ayağa kalkacak halim de Yok zaten. Ama ara ara Nisa’n gelmesi sürüyor 😔
Seyma-1410 39 oldum sancim haricinde bi belirti yok 😁 oda düzensiz sancılar benim kız gelmicek sanırım 😁😂
YamurKoerErkan Glitter bir hafta bekleyemeyiz ki 40+4 düm Çarşamba gününe kadar gelmezse doktorum suni sancı ile başlatırız dedi 😔😔 cok korkuyorm sezeryandan ve suni sancı Çart curt muhabbetinden