momlife_7 İyi akşamlar hasımlar 18 haftalık hamileyim sol kasıgım ağırdı biraz orta Ağrı şeklinde yürürken falan ağrısı belliydi suan biraz hafifledi bi sıkıntı olmaz dimi Allah korusun normal mi acaba ?
Rmysbyzt momlife_7 benimde arada ağrıyor 18+3 haftalığım normal diye düşünüyorum soluma yatıyorum dinleniyorum geçiyor. Vajina zonklaması oluyor bende daha çok
momlife_7 Rmysbyzt evet bende de zonklama oluyor yaa bende yeni başladı ya kasık ağrısı inşallah normaldir