Kızlar merhaba 6 haftalık gebeyim yoğun idrar yolu enfeksiyonum oldu şiddetli karın ağrılarım, toz şase kullandım ama geçmedi hatta ertesi gün lökosit 24ten 88e çıktı, doktor yüksek ve risk diye antibiyotik verdi Amoklavin. 3 gündür kullanıyorum tedavi 5 günlük zaten ama korkuyorum bebeğime bir etkisi olumsuzluğu olur mu ya kalp atışını duyamazsam diye, ilk 3 ayşık dönemde antibiyotik kullananınız oldu mu?