Sehernaz_12 6+4 teyiz 2 gündür mide bulantısından bişi yiyemiyorum yapamıyorum tavsiyesi olan varmı kızlar çalışıyorum bide aşırı zorlanıyorum 🥺
ozerturksule Sehernaz_12 bende 6+0ım bugün çok daha şiddetliydi bulantılarım doktor prilam önermişti ama kusmam yok diye kullanmak istemiyorum inşallah ilerleyen zamanlarda daha kötü olmaz bulantılarımız 🌺
-Naz- Sehernaz_12 merhaba benimde öyleydi . Smdi 9+1 20 gündür bişey dgru yiyemiyordm yataktan Cikamiyordm 3 gündr zolruyorm yemek yemeye şükür iyiyim. Açlıktanda mide bulantısı olabilir inşallah gececk
Ginger_ Merhaba anneler benim doktorum vinalac diye bir folik asit önerdi ve bulantımı kesti siz de doktorunuza sorup alabilirsiniz hem probiyotik özelliği de var ben çok memnunum