Melisa_Mel Merhaba kızlar, biberon alacağım ama kafam çok karıştı. Yenidoğan dönemde önerebileceğiniz, sizinde tercih ettiğiniz marka ne oldu?
cigdem4154 Melisa_Mel Hepsini denedim bebeğim çok huysuz birtek lansinoh tuttu cam olan en büyük boyunu aldım ağız aldım 2 adet yanında küçük alıp tekrar almak istemediğim için bütük aldım ben
Melisa_Mel emirtosveannesi lansinoh ilk düşündüğümdü canım hala da öyle anne meme ucuna yakın diye alan çok ve meme reddide yaşamamışlar. Kafam çok karıştı
Melisa_Mel Neslhnnn ya evet canım ne çok nuk kullanan ve öneren var nette. Aslında aklımda hiç yoktu ama çok öneren var. İnceleyeceğim 🌹
Melisa_Mel Rmysbyzt Yenidoğan olanlar plastik olanları çok önermişler. Sendeki naturel serisi mi canım?
Melisa_Mel cigdem4154 indirimler varken bende almışken set şeklinde alayım diyorum canım. Dediğin gibi yedek uçta almak lazım. Sadece markaya karar veremedim ben
Elifmstf Melisa_Mel hayir sert gelmedi bebegim cok guzel kavriyodu hic bogulma yasamadik onda akisi cok cok yavasti memnun kaldim. kac arkadasima da tavsiye ettiysem hepsi memnun kaldi ki onlar mama ile beslediler yani benden cok daha fazla kullandilar
Asliormanci Melisa_Mel sete gerek yok bence hiç gerek kalmaz belki de kullanmaz boşuna vok para vermeyin bi tane cam yada pp önemli değil antikolik alın her ihtimale karşı
Msdikmen Comotomo çok övülüyor deneyen var mı? Bir de benim annem ve kayınvalidem ilk 3 ay sağma sakın meme reddi olur dediler korkuttular beni.
Melisa_Mel Msdikmen evet o da çok öneriliyor. Almasak olmuyor ki canım. İlk günler süt gelmediği olabilir, hadi emziriyoruz meme ucu yara oldu diyelim sağıp yada mama desteği için biberon lazım. Küçükte olsa bir şey almak istiyorum ben. Sadece markaya karar veremedim.
Meri11 Melisa_Mel canım süt gelmedi vs durumlarında sütü sağıp biberon kullanmayın diyorlar biberon kaşıklar var e bebekte satılıyor 20 TL . Biberonu alınca anne memesini reddedebiliyorlarmış sıkıntı olıyormuş. Kaşığı araştır derim onla ver derim
Asliormanci Melisa_Mel kesinlikle antikolik almalısınız cam yada pp vok önemli değil çok arastırdım meme ile aynı oluyor antikoliklerin