Mediha1414 kan gelmesi hiç bir zaman normal olmaz canım sadece tehlike oranı azdır yada çoktur genel olarakta Yerleşme denilen kanama oluyor bendede oldu 3 4 kere doktoruma tabi her seferinde sordum ve gittim kalıntı dedi tehlikeli durum yok dedi ama yinede dupnostan verdi ki bendede regl sonrasında bile gelir Sizinki başka bi durumdur en güzeli doktora gitmek canım