Oz-96 Erken gebelik testinde çizgi çıktı ama silik Doktora gittim 2 gün ara ile beta hcg ye bakıldı 18 çıktı doktor artış yok kimyasal olabilir dedi ama adetim daha geçikmedi normalde yarın afet olmam lazım hafif pembe lekelenme var sizce kimyasal mı
Happycatt Oz-96 canım artış düzenli olmadıysa kimyasal olabilir lekelenmen de varsa kanaman başlayabilir 🙏
minikmucizeemaak Oz-96 Bende şuan geçiriyorum canım aynı adet gibi ağrısı bende sadece 1 gece biraz daha fazla kasık ağrısı oldu o kadar geri kalan herşey adetle aynı cuma günü kanamam başladı adet günümde 15 idi normalde program bu ay 16 sı gösteriyordu ama.. Rabbim tez zamanda sağlıkla güzel haberler nasip etsin bize🤲🏻❤️
Oz-96 İlk Defa başıma geldi bu benim başıma gelmez yaa dediğim şeyler hep mi beni bulur Şoktayım hala
minikmucizeemaak Oz-96 Ben burdan okudukça doktpra gidince herşey olabilir diye düşünmüştüm Rabbim bidaha yaşatmasın inşAllah bana ve kimseye