Ftm124 Kısssslar her ay bir kilo gibi bir gerçek doğru olabilir mi? 21+3 deyim 6ayda 6 aldım diyelim diğer aylar en fazla 4 alsam 10 la kapatabilir miyiz😝😝😝
1Gunes Ftm124 vallahi bende 20. Haftaya kadar 3 kilo almıştım ama şu 29+3 hamileyim ve sürekli açıklığım için hızlı kilo almaya başladım ve şu an 8 kilo aldım toplam 😥 ve 30 haftadan sonra daha hızlı ve ani kilo alıcaz
Ozlemiskndr Ftm124 bende 24 haftalığım 6 kg aldım ama iştahımda açık 10 kg imkansız gibi görünüyor 🤦♀️
Asliormanci Ftm124 tatlım daha 6 ay olmadın ama 25+5 ken 6 ay olacaksın daha baya car yani tam kilo akacağın zamandasın birazcık ekmeği hamur işimi kesmelisin bence
esiaks Ftm124 aynıyız 😂 haftamızda aynı. 6 kilo aldım. Ama 6. Aydan sonra daha fazla kilo alındığını söylüyorlar :(
Ftm124 Asliormanci valla 5 ay bittiği attığınız görselde de yazıyor 5 ay bitince 6. Ayı doldurursun :)
belinay41 24+5 günlük oldum❤ 10 kilo aldım hemen hemen 1 aydır kilo alamıyorum ilk üç ay gram bile kilo almadım 10 kiloyu iki ayda aldım
9ay10gun Ftm124 21 haftaligim bende :) 77 diydim hamile kaldığında 83um şuan :)) altı yedi kilo daha rahat alır yarım dünya olurum :))
Pearlyy Ftm124 2. Trimesterda çok aldım, karbonhidrat ve basit şekeri keserek son 2 ayda 1 er kilo aldım. (30. Haftamdayım) dikkat edersen ütopik değil bence
freuze Ftm124 5 ayı bitirince 5 aylık olmuş oluyorsunuz. Her zaman biten ay söylenir. 21+3 gün tam 150 güne eşittir. 150/30 = 5 aylıksınız. @Asliormanci ya katılıyorum. 25+5 te tam 6 aylık olacaksınız. 🌿
freuze Ftm124 6.ayı doldurmak ve 6.ayın bitmesi aynı şey hanımefendi. Siz 5.ayı bitirdiniz ve doldurdunuz. Şu an tam 5 aylıksınız. Yarın itibari ile 6.ayınızın ilk günü. Yani 6.aya giriyorum ya da 6.ayın içindeyim derseniz daha doğru olur. Sevgiler 🌸
Ftm124 freuze 6.ayın bitmesi ve 6.ayı doldurmak aynı şey değildir. Doldurmak tamamlamaya çalışmak demektir. Öğretmenim. 6.ayın içindeyim ve 6.ayımı dolduruyorum.