17papatya Kizlar yarin adet günü olan var mı ben bugün erken gebelik testi yaptım maalesef negatif çıktı göğüslerim 2 3 gündür acımaya başladı gebelik olsa testte de çıkardı sanırım
Afifeelif 17papatya bugündü günüm hala olmadım.. adet olacak gibi karın kasık ağrım var .. yorgunluk ve üşüme birde.. bilmiyorum ne olacak🙂
nurellmas7 17papatya benimde yarın bat canım bugün erken gebelik testi yaptım negatifti 2 saat sonra baktığımda çok çok silik çizgi gördüm ama geçersiz tabi 5 dk sonrası:( ara ara adet olcakmışım hissi geliyor geçiyor saf su gibi akıntım var
Happy-melek1997 17papatya benimde yarın adet günüm bende 4 gün önce erken gebelik testi yaptım koca bir negatif vardı önümde erken gebelik testi yaptığım için hiç ümidim yok açıkçası
white_flower 17papatya canım ikinci gebeligimde adet olacağım gün erken gebelik testi yaptim çıkmadı normal test yaptım yine çıkmadı 2 gün sonra normal test ile test yaptım silik çizgi çıktı diğer gün kan verdim kanda da çıktı adet gecikmesinde yapın testi daha net sonuçlar alırsınız
17papatya aysebaday61 benim şu anlık bel ağrım yok kaşık ağrım falan da yok akıntı olarak biraz fazlalaştı sanki
Afifeelif 17papatya hayır yapmadım . Ama yarın alıp bir yapscağım sanırım eve gelince.. hakkımızda hayırlısı