Telaş yapma canım, gebeliğin ilk, haftalarında kasık ağrısı ve bel ağrısı gayet normaldir. Bol bol uzan ve, sakın stres yapma stres ağrını arttırır. Allahın izni ile 3.cü aydan, sonra bebeğin rahimde daha yukarı çıkacağı için, azalacak. Sen, kafanı rahatlat herşey kafada bitiyor. Doktoruna ulaştığında muhtemelen oda bunları söyleyecek. İnşallah hayırlısı ile sağlıkla huzurla yavrunu kucağına alırsın.