Herkes travel sistem kabin boy öneriyor ben de çok kararsız kaldım bugaboo cybex çok güzel fiyatları da öyle. Bir de bebekken çok çıkar mı bilemiyorum ama bebeğin 2 3 4 yaşlarında kullanacağı bir araba daha doğru. Kilo artınca kucağa gelmek istiyorlar yoruluyorlar. Bebek arabası esas burada devreye girmesi lazım hafif yer kaplamayan ve rahat olmalı diye düşünüyorum