Kizlar meraba. 31+2 haftalik hamileyim. Bugun kontrole gitdigimde doktorum şok oldu. Bebegimin kilosu aşiri artmis hatta 2 hafta onden gidiyo 35 haftalik gibi dedi tam 2500gr. Haftaya gore cok dedi normal dogum istiyorum boyle gidersen zor dedi normal dogum icin. 2 ay var hala doguma. Bide hamile kaldigim gunden hep diyolardi bebek onden gidiyo haftasina gore ama hic bu kadar kilosu artmamisdi. Cok yemiyorum asiri kiloluda deiyilim ama vitamim cok atiyodum acaba ondan ola bilirmi? Boyle bir durum yasayan yada bilgisi olan varmi? Doguma kadar nasil kontrolde tuta bilirim kilosunu?🤔