beyzacmvrc Gozdeparlar sandalyede degilxe yere oturuo ayaklarınızı uzatıp dizlerinizden seccadeyi örtüp o sekilxe kilsaniz daha iyi diye biliyorum ben ama yanlış olmasın tabi böyle rahat edebilirseniz
tugcee1372 Gozdeparlar bende bu hafta başladım oturarak kılmaya 33+1 deyim. Ama sandalyede değil yere seccadeyi serip üstüne oturarak kılıyorum
eminegulbalci Gozdeparlar bende yaklaşık o haftadan beri oturarak kılıyorum. Ayakta kılmak çok zor oluyor
ZeynepNilDuran Gozdeparlar ben sandalye koltuk Oturarak kılıyorum. Riskli gebelik olduğu için hareketlerim kısıtlı. Önemli olan niyet yapabildiğiniz kadar yapmak lazım. Sonuçta dini zorlaştırmayın kolaylaştırın emri var.
Gozdeparlar beyzacmvrc bilmiyorum diğer hamilelerde durum ne ama. Sırtım kopuyor ağrıdan. Cok mu erken başladı benim bilmiyorum. Oturamıyorum bile surekli ayakta geziyorum. 😔
beyzacmvrc Gozdeparlar valla bence sizin normal benim 15 hafta olacak Çarşamba günü usg ye göre. Benim de var o sıkıntım yani öyle sizinki kadar değil ama simdideb zorlanıyorum bazen. Bebxe şimdiden böyleyse ilerde napcam diyorum kendi kendime
Gurleremine Biz de 30+1 ile 14-15 kilo alarak şükür hala ayakta kılabiliyorum🤗 Önemli olan niyetlerimiz Allah doğumlarımızı kolaylaştırsın, dualarımızı kabul etsin inşallah🌸
Gozdeparlar beyzacmvrc ben 2 hafta önceye kadar iyiydim. Bi anda karnım çıktı kocaman falan. Dedim tamam artık hamileyim
beyzacmvrc Gozdeparlar benm 3-4 gün biyunca her yerim o kadar ağrıdı ki belim kasıklarım en çok da bacaklarım ve kollarım. Uyuşukluk vardı geceleri ağrılardan uyuyamadm maden sodais falan ictm içinde magnezyum olduğu için belki magnezyum eksikliğinden olmuştur diye işe yaradı daha iyiyim dünden beri