Sevdaasyaa Bernnnaaaa benim 2 duşugum var şimdi 3 hamileyim 10 haftalik bende ogrendigimden beri kulaniyorum ama acaba yine bişey olurmu diye çok endişeliyim
Sevdaasyaa Benim 2 duşum oldu sonra ozelde tahlil yaptirdim 100/70 trombofili oldunu ogrendim şimdi 6 haftalik hamileyim kese gorundukten sonra hemen iğne ve aspirine başladim ama hala içimde korku var bişey olurum diye
Bernnnaaaa Sevdaasyaa hiç korkmayın allahın izniyle hiçbirşey olmaz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 💕